Content

Het maken van content


Management

Het beheren van content


Systeem

Het gebruiken van de content

De implementatie van CMS in Repair Angel zorgt ervoor dat u alles in eigen hand heeft.

spaceship
Designers in Repair Angel
E-mail Designer Communiceer met mooie e-mail templates
Plattegrond Designer Maak men wegwijs in het magazijn
Platform Designer Design Repair Angel naar smaak
Document Designer Maak standaard brieven, facturen, offertes enz. om te printen in uw huisstijl
Klantportaal Designer Design het klantportaal in uw huisstijl
Image Editors Met de ingebouwde afbeelding editor maakt u de afbeelding
grootte en visuele weergave naar eigen wens
AI Image Creators Maak afbeelding door AI opdracht te geven

Zeer uitgebreide infomanagement

Content kan worden gemaakt en beheerd voor de volgende aspecten.
Producten Voor gebruik bij reparatie of voor de verkoop
Diensten De verschillende diensten die u verleend
Werknemers Rollen, rechten, contracturen, planning enz.
Vloot Modellen, typen, reeksen enz.. van voertuigen,
vaartuigen en luchtvoertuigen
Organisatie, vestigingen en Magazijn van opbergplekken tot adressen
Bedrijfsrelaties Met een volledig & correct klantenbestand
Werkorders Notites, reminders, alarmen, en meer..
Documenten Overeenkomsten, offertes, facturen, voorwaarden enz..
img-blur-shadow
De betekenis van CMS

Een inhoudbeheersysteem, content-beheersysteem of contentmanagementsysteem is een softwaretoepassing, meestal een webapplicatie, die het mogelijk maakt dat mensen eenvoudig, zonder veel technische kennis, documenten en gegevens op internet kunnen publiceren (contentmanagement). Als afkorting wordt ook wel CMS gebruikt, naar het Engelse content management system (inhoudbeheersysteem). Een functionaliteit van een CMS is dat gegevens zonder lay-out (als platte tekst) kunnen worden ingevoerd, terwijl de gegevens worden gepresenteerd aan bezoekers met een lay-out door toepassing van sjablonen. Een CMS is vooral van belang voor websites waarvan de inhoud regelmatig aanpassing behoeft, en de inhoud in een vaste lay-out wordt gepresenteerd aan bezoekers. De meeste grote bedrijven gebruiken voor hun website tegenwoordig een CMS.

wave-down

Omnichannel
Communicatie Systeem

Bind alle bovenstaande facetten aan elkaar door middel van het Repair Angel communicatie systeem.

Website
Boekingen & Afspraken

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde website aan Repair Angel en ontvang dienstafnames en afspraak boekingen gelijk via uw website in een werkorder.

Webshop
Voorraadbeheer en Verkoop

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde webshop of voeg deze samen in de website om "The power of E-commerce" te ervaren. Bestellingen gezamelijk laten binnenkomen met dienstboekingen waarbij de voorraad tijdens het werkprocess en na bestelling automatisch word bijgehouden bespaart u veel tijd en bepaart u veel geld.

E-receptie
Klantervaring en Kassa Automatisering

Laat de e-receptie van Repair Angel de klantervaring in uw werkplaats verbeteren en de werkdruk van uw receptioniste verlagen.

Klantenportalen
Communicatie uit verschillende kanalen in één

Voorzie uw klanten een portaal waar alle communicatie m.b.t. marketing, verkoop en dienstverlening samenkomen.

Social Hub
Social Media Dashboard

Controleer alle social media kanalen vanuit één plek middels het Repair Angel Marketing Systeem

Telefonie
Telefooncentrale

Customer support en telefonie afhandelen meteen vanuit één en dezelfde werkomgeving

wave-up

Geïntegreerde Systemen

Heeft u vragen?

Neem contact op

Bellen
085 050 99 11

Whatsappen
+316 16 07 45 16

Meteen aan de slag?

Er zijn een gelimiteerd aantal licenties GRATIS beschikbaar
voor kleine ondernemers

image