Boeking

Dienstboeking via alle kanalen


Dienstverlening

Gezamelijk werken aan werkorders


Afrekenen / Factureren

Pin, Cash, Online betaling of op Factuur

Werkorder beheersing met Repair Angel is gericht op klanttevredenheid, kwaliteit en efficiëntie.

spaceship
Werkorder Management in Repair Angel
Status Management Maak statussen aan, en verdeel ze in mijpalen
Dienst Management Maak diensten aan en publiceer deze direct op uw sociale en verkoop kanalen.
Werkorder boekingen Koppel verkoop en marketing kanalen om uw
dienstverlening door uw klant te laten boeken
Samenwerking Werk samen aan werkorders
RMA Maak van werkorders garantie orders
Time Tracking Werken aan de werkorder wordt automatisch getrackt
om gemiddelden uit te rekenen hoelang
men bezig is met een reparatie
Kwaliteitsmanagement Maak checklists voor bepaalde reparaties om de werkorder
te locken en te unlocken
Omnichannel communicatie Breng de klant en collega's op de hoogte middels;
e-mail, sms, push notifications,
het klantportaal en whatsapp.
Notities en reminders Maak notities en / of reminders voor bepaalde
evenementen in werkorders
Overeenkomsten Digitaal ondertekenen Maak overeenkomsten in een werkorder en laat deze direct
ondertekenen middels digitaal onderteken
Document Generatie & Printen Genereer printbare documenten zoals; brieven,
kwaliteitscertificaten, labels enz.
Bestellingen Bestel direct onderdelen vanuit een werkorder
en communiceer met de klant en collega's.
Administratief direct verwerkt
Afrekenen / Factureren Maak een werkbon en factureer direct vanuit de
werkorder óf reken de werkorder direct af in de kassa
Automatiseren Automatiseer status wijzigingen, communicatie en toewijzing aan monteurs
img-blur-shadow
Minder tijd Managen, meer tijd repareren

Tijd is geld. Bespaar kostbare tijd met Repair Angel door naadloos tickets aan te maken, reparaties efficiënt te sorteren en speciale bestellingen met één klik op de knop te beheren. Met aanpasbare workflows voor elk type reparatie wordt uw winkel de Usain Bolt van apparaatreparaties en mist u nooit een stap.

Service Management

Dienstverlening tot in de detail uitgewerkt

Verhoog de efficiëntie van uw reparatiewerkplaats en bespaar tijd met een onderhoudsticketingsysteem dat uw verliezen en handmatige fouten vermindert. Bied uw klanten een geweldige ervaring door ze op de hoogte te houden van de reparatiestatus en de communicatie binnen uw team te verbeteren. En werk uw dienstverlening tot in de detail uit om vervolgens zoveel mogelijk te kunnen automatiseren

Publicatie
Dienstverlening meteen toevoegen op de website of publiceren op meerdere kanalen om voor uw klanten het zo makkelijk mogelijk te maken om de dienst te boeken.
Dienst Informatie
Omschrijf de informatie van de dienst / reparatie tot in de detail. Waaronder prijzen, tijd de monteur er mee bezig is, niveau van reparatie en meer..
Relatie leggen
Relateer reparatie aan andere om goed overzicht te houden.
Onderdelen definiëren
Definieer hoveel van welke onderdelen benodigd zijn voor de monteurs om de reparatie te verichten en bij welke leveranciers deze onderdelen te koop zijn.
3-lijns engineering
Voeg een eerste tot derde lijns monteur toe die de reparatie kan verrichten
Categorisatie en Voer/Vaartuig relatie
Categoriseer de reparaties en relateer deze aan voer/vaartuig typen.
Handleidingen en instructies
Maak handleidingen en / of instructiebrieven voor klanten en monteurs
Upsell Pakketten
Maak upsell pakketten gerelateerd aan de diensten om verkoop te verhogen
Media
Upload video's, foto's, audio of andere type bestanden om de reparatie te visualiseren.
wave-down

Omnichannel
Communicatie Systeem

Bind alle bovenstaande facetten aan elkaar door middel van het Repair Angel communicatie systeem.

Website
Boekingen & Afspraken

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde website aan Repair Angel en ontvang dienstafnames en afspraak boekingen gelijk via uw website in een werkorder.

Webshop
Voorraadbeheer en Verkoop

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde webshop of voeg deze samen in de website om "The power of E-commerce" te ervaren. Bestellingen gezamelijk laten binnenkomen met dienstboekingen waarbij de voorraad tijdens het werkprocess en na bestelling automatisch word bijgehouden bespaart u veel tijd en bepaart u veel geld.

E-receptie
Klantervaring en Kassa Automatisering

Laat de e-receptie van Repair Angel de klantervaring in uw werkplaats verbeteren en de werkdruk van uw receptioniste verlagen.

Klantenportalen
Communicatie uit verschillende kanalen in één

Voorzie uw klanten een portaal waar alle communicatie m.b.t. marketing, verkoop en dienstverlening samenkomen.

Social Hub
Social Media Dashboard

Controleer alle social media kanalen vanuit één plek middels het Repair Angel Marketing Systeem

Telefonie
Telefooncentrale

Customer support en telefonie afhandelen meteen vanuit één en dezelfde werkomgeving

wave-up

Geïntegreerde Systemen

Heeft u vragen?

Neem contact op

Bellen
085 050 99 11

Whatsappen
+316 16 07 45 16

Meteen aan de slag?

Er zijn een gelimiteerd aantal licenties GRATIS beschikbaar
voor kleine ondernemers

image