Dienstboeking via alle kanalen
Gezamelijk werken aan werkorders
Pin, Cash, Online betaling of op Factuur
| Status Management | Maak statussen aan, en verdeel ze in mijpalen | |
| Dienst Management | Maak diensten aan en publiceer deze direct op uw sociale en verkoop kanalen. | |
| Werkorder boekingen | Koppel verkoop en marketing kanalen om uw dienstverlening door uw klant te laten boeken |
|
| Samenwerking | Werk samen aan werkorders | |
| RMA | Maak van werkorders garantie orders | |
| Time Tracking | Werken aan de werkorder wordt automatisch getrackt om gemiddelden uit te rekenen hoelang men bezig is met een reparatie |
|
| Kwaliteitsmanagement | Maak checklists voor bepaalde reparaties om de werkorder te locken en te unlocken |
|
| Omnichannel communicatie | Breng de klant en collega's op de hoogte middels; e-mail, sms, push notifications, het klantportaal en whatsapp. |
|
| Notities en reminders | Maak notities en / of reminders voor bepaalde evenementen in werkorders |
|
| Overeenkomsten Digitaal ondertekenen | Maak overeenkomsten in een werkorder en laat deze direct ondertekenen middels digitaal onderteken |
|
| Document Generatie & Printen | Genereer printbare documenten zoals; brieven, kwaliteitscertificaten, labels enz. |
|
| Bestellingen | Bestel direct onderdelen vanuit een werkorder en communiceer met de klant en collega's. Administratief direct verwerkt |
|
| Afrekenen / Factureren | Maak een werkbon en factureer direct vanuit de werkorder óf reken de werkorder direct af in de kassa |
|
| Automatiseren | Automatiseer status wijzigingen, communicatie en toewijzing aan monteurs |
Tijd is geld. Bespaar kostbare tijd met Repair Angel door naadloos tickets aan te maken, reparaties efficiënt te sorteren en speciale bestellingen met één klik op de knop te beheren. Met aanpasbare workflows voor elk type reparatie wordt uw winkel de Usain Bolt van apparaatreparaties en mist u nooit een stap.
Verhoog de efficiëntie van uw reparatiewerkplaats en bespaar tijd met een onderhoudsticketingsysteem dat uw verliezen en handmatige fouten vermindert. Bied uw klanten een geweldige ervaring door ze op de hoogte te houden van de reparatiestatus en de communicatie binnen uw team te verbeteren. En werk uw dienstverlening tot in de detail uit om vervolgens zoveel mogelijk te kunnen automatiseren
Bind alle bovenstaande facetten aan elkaar door middel van het Repair Angel communicatie systeem.
Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde webshop of voeg deze samen in de website om "The power of E-commerce" te ervaren. Bestellingen gezamelijk laten binnenkomen met dienstboekingen waarbij de voorraad tijdens het werkprocess en na bestelling automatisch word bijgehouden bespaart u veel tijd en bepaart u veel geld.
Voorraadbeheer, barcode label generatie en scanning en magazijn indelingen
Wat is WMSVakantiedagen, doktersbezoeken, in roostering en contractbewaking
Wat is HRM
Omnichannel Communicatie, Klantportalen en Bedrijfsrelaties
Wat is CRMNeem contact op
Er zijn een gelimiteerd aantal licenties GRATIS beschikbaar
voor kleine ondernemers