Samenwerking

Meerdere werknemers in één project


Snelheid

Kanban voor efficiëntie


Verbetering

Backlogs voor kwaliteitsverbetering

Het toepassen van Agile in Repair Angel zorgt voor een snelle, communicatieve en kwaliteits bevorderende werkwijze.

img-blur-shadow
Agile methodologie

In de context van projectmanagement en softwareontwikkeling verwijst Agile naar een methodologie die de nadruk legt op flexibiliteit, samenwerking en klantgerichtheid. Agile-methodologieën zijn iteratief en incrementeel, wat betekent dat ze een project opsplitsen in kleinere delen en zich aanpassen aan veranderende vereisten. Deze aanpak stelt teams in staat om snel en vaak werkende producten te leveren, zich aan te passen aan veranderingen en sneller klantwaarde te bieden.

spaceship
Iteractieve en incrementele ontwikkeling

Agile-methodologieën richten zich op het regelmatig leveren van kleinere stukken werk in plaats van één grote lancering. Hierdoor kunnen teams zich snel aanpassen aan veranderingen en sneller klantwaarde leveren.

credit-card
Samenwerking en communicatie

Agile bevordert open communicatie, samenwerking en vertrouwen tussen teamleden. Teams werken nauw samen met klanten en belanghebbenden om ervoor te zorgen dat het product aan hun behoeften en verwachtingen voldoet.

box-3d-50
Klantgerichte aanpak

Geef prioriteit aan klanttevredenheid door hen tijdens het hele ontwikkelingsproces erbij te betrekken en waarde te leveren in kleine, frequente stappen

customer-support
Continue verbetering

Agile stimuleert continu leren en verbeteren, waardoor teams hun processen kunnen verfijnen en in de loop van de tijd betere producten kunnen leveren

wave-down

Omnichannel
Communicatie Systeem

Bind alle bovenstaande facetten aan elkaar door middel van het Repair Angel communicatie systeem.

Website
Boekingen & Afspraken

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde website aan Repair Angel en ontvang dienstafnames en afspraak boekingen gelijk via uw website in een werkorder.

Webshop
Voorraadbeheer en Verkoop

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde webshop of voeg deze samen in de website om "The power of E-commerce" te ervaren. Bestellingen gezamelijk laten binnenkomen met dienstboekingen waarbij de voorraad tijdens het werkprocess en na bestelling automatisch word bijgehouden bespaart u veel tijd en bepaart u veel geld.

E-receptie
Klantervaring en Kassa Automatisering

Laat de e-receptie van Repair Angel de klantervaring in uw werkplaats verbeteren en de werkdruk van uw receptioniste verlagen.

Klantenportalen
Communicatie uit verschillende kanalen in één

Voorzie uw klanten een portaal waar alle communicatie m.b.t. marketing, verkoop en dienstverlening samenkomen.

Social Hub
Social Media Dashboard

Controleer alle social media kanalen vanuit één plek middels het Repair Angel Marketing Systeem

Telefonie
Telefooncentrale

Customer support en telefonie afhandelen meteen vanuit één en dezelfde werkomgeving

wave-up

Geïntegreerde Systemen

Heeft u vragen?

Neem contact op

Bellen
085 050 99 11

Whatsappen
+316 57 89 62 88

Meteen aan de slag?

Er zijn een gelimiteerd aantal licenties GRATIS beschikbaar
voor kleine ondernemers

image