Customer

Klanttevredenheid op #1


Relationship

Communicatie bevorderend


Management

Goed inzichtelijk

Repair Angel CRM is één van de meeste complete en kostefficiënte CRM Systemen op de markt

spaceship
CRM in Repair Angel
Website Koppeling Inbound en Dienstboekingen
Digitale (e) receptie Inbound en Dienstboekingen
Klantportaal in -en Outbound
E-mail in -en Outbound
SMS Outbound
Whatsapp In -en Outbound
Social media In -en Outbound
Telefooncentrale In -en Outbound
Werkorder Chat In -en Outbound
AI Agents Voor o.a. outbound calls, call transcription followups en meer..

Een compleet klantenbestand

Het klantenbestand en het bestand omtrend alle bedrijfsrelaties is opgebouw op een manier hoe het hoort en hoe het altijd zal moeten.

Omnichannel

Het gehele CRM systeem is omnichannel ingericht.

Omnichannel is een strategie waarbij alle kanalen van een bedrijf naadloos zijn geïntegreerd om een consistente klantervaring te bieden. Dit omvat fysieke winkels, websites, mobiele apps, sociale media en e-mail. Het doel is om een soepele koopervaring te creëren voor de klant, waarbij verschillende verkoop- en communicatiekanalen holistisch worden benaderd. In wezen is omnichannel een vernieuwde variant van multichannel marketing, waarbij de klant centraal staat.

img-blur-shadow
De betekenis van CRM

De afkorting “CRM” staat voor Customer Relationship Management of klantrelatiebeheer. In de kern bestaat CRM uit twee kanten:

1. Het beheren van al het contact met klanten
2. De automatisering van communicatie processen

Een CRM-systeem vervult de functie om alle processen digitaal in kaart te brengen. Deze kunnen vervolgens binnen de software worden beheerd en geoptimaliseerd. Het systeem fungeert als centrale database voor alle elementaire klantgegevens en informatie. Hierdoor krijgen bedrijven meer inzicht in hun eigen klanten.

De CRM-markt is enorm divers en tegelijkertijd sterk gedifferentieerd. De hoge mate van concurrentie vereist talrijke innovaties en een constante doorontwikkeling van de systemen, wat uiteindelijk vooral de klant ten goede komt. Door het grote aanbod op de markt vinden veel bedrijven het echter steeds moeilijker om een ​​keuze te maken voor een CRM-systeem.

wave-down

Omnichannel
Communicatie Systeem

Bind alle bovenstaande facetten aan elkaar door middel van het Repair Angel communicatie systeem.

Website
Boekingen & Afspraken

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde website aan Repair Angel en ontvang dienstafnames en afspraak boekingen gelijk via uw website in een werkorder.

Webshop
Voorraadbeheer en Verkoop

Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde webshop of voeg deze samen in de website om "The power of E-commerce" te ervaren. Bestellingen gezamelijk laten binnenkomen met dienstboekingen waarbij de voorraad tijdens het werkprocess en na bestelling automatisch word bijgehouden bespaart u veel tijd en bepaart u veel geld.

E-receptie
Klantervaring en Kassa Automatisering

Laat de e-receptie van Repair Angel de klantervaring in uw werkplaats verbeteren en de werkdruk van uw receptioniste verlagen.

Klantenportalen
Communicatie uit verschillende kanalen in één

Voorzie uw klanten een portaal waar alle communicatie m.b.t. marketing, verkoop en dienstverlening samenkomen.

Social Hub
Social Media Dashboard

Controleer alle social media kanalen vanuit één plek middels het Repair Angel Marketing Systeem

Telefonie
Telefooncentrale

Customer support en telefonie afhandelen meteen vanuit één en dezelfde werkomgeving

wave-up

Geïntegreerde Systemen

Heeft u vragen?

Neem contact op

Bellen
085 050 99 11

Whatsappen
+316 16 07 45 16

Meteen aan de slag?

Er zijn een gelimiteerd aantal licenties GRATIS beschikbaar
voor kleine ondernemers

image