Klanttevredenheid op #1
Communicatie bevorderend
Goed inzichtelijk
| Website Koppeling | Inbound en Dienstboekingen | |
| Digitale (e) receptie | Inbound en Dienstboekingen | |
| Klantportaal | in -en Outbound | |
| in -en Outbound | ||
| SMS | Outbound | |
| In -en Outbound | ||
| Social media | In -en Outbound | |
| Telefooncentrale | In -en Outbound | |
| Werkorder Chat | In -en Outbound | |
| AI Agents | Voor o.a. outbound calls, call transcription followups en meer.. |
Omnichannel is een strategie waarbij alle kanalen van een bedrijf naadloos zijn geïntegreerd om een consistente klantervaring te bieden. Dit omvat fysieke winkels, websites, mobiele apps, sociale media en e-mail. Het doel is om een soepele koopervaring te creëren voor de klant, waarbij verschillende verkoop- en communicatiekanalen holistisch worden benaderd. In wezen is omnichannel een vernieuwde variant van multichannel marketing, waarbij de klant centraal staat.
De afkorting “CRM” staat voor Customer Relationship Management of klantrelatiebeheer. In de kern bestaat CRM uit twee kanten:
1. Het beheren van al het contact met klanten
2. De automatisering van communicatie processen
Een CRM-systeem vervult de functie om alle processen digitaal in kaart te brengen. Deze kunnen vervolgens binnen de software worden beheerd en geoptimaliseerd. Het systeem fungeert als centrale database voor alle elementaire klantgegevens en informatie. Hierdoor krijgen bedrijven meer inzicht in hun eigen klanten.
De CRM-markt is enorm divers en tegelijkertijd sterk gedifferentieerd. De hoge mate van concurrentie vereist talrijke innovaties en een constante doorontwikkeling van de systemen, wat uiteindelijk vooral de klant ten goede komt. Door het grote aanbod op de markt vinden veel bedrijven het echter steeds moeilijker om een keuze te maken voor een CRM-systeem.
Bind alle bovenstaande facetten aan elkaar door middel van het Repair Angel communicatie systeem.
Koppel uw bestaande of door ons ontwikkelde webshop of voeg deze samen in de website om "The power of E-commerce" te ervaren. Bestellingen gezamelijk laten binnenkomen met dienstboekingen waarbij de voorraad tijdens het werkprocess en na bestelling automatisch word bijgehouden bespaart u veel tijd en bepaart u veel geld.
Voorraadbeheer, barcode label generatie en scanning en magazijn indelingen
Wat is WMSVakantiedagen, doktersbezoeken, in roostering en contractbewaking
Wat is HRM
Omnichannel Communicatie, Klantportalen en Bedrijfsrelaties
Wat is CRMNeem contact op
Er zijn een gelimiteerd aantal licenties GRATIS beschikbaar
voor kleine ondernemers